Σελίδες

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Welcome to Tijuana

.

Welcome to Tijuana
Welcome to Tijuana
Tequila, sexo y marihuana
Welcome to Tijuana
Con el coyote no hay aduana



Bienvenida a Tijuana
Bienvenida mi amor
De noche a la mañana
Bienvenido a Tijuana...

Bienvenida mi suerte
A mi me gusta el verte
Bienvenida a Tijuana

Bienvenida a Tijuana
Bienvenida mi amor
De noche a la mañana
Bienvenida mi amor


Bienvenida a Tijuana
Bienvenida tu pena
Bienvenida la cena
Sopita de camaró

Bienvenida a Tijuana
Bienvenida mi suerte
Bienvenida la muerte
Por la Panamericana

Welcome to Tijuana
Tekila, sexo y marihuana
Welcome to Tijuana
Con el coyote no hay aduana

------------------------------------------------


English Translation
===============

Welcome to Tijuana
Tequila, sex and marijuana
Welcome to Tijuana
With the smugglers there’s no customs



Welcome to Tijuana
Welcome my love
From night till morning
Welcome to Tjiuana

Welcome, my luck
I’m happy to see you
Welcome to Tjiuana


Welcome to Tjiuana
Welcome my love
From night till morning
Welcome, my love

Welcome to Tijuana
Welcome, your grief
Welcome supper
Sopita of Camaron


Welcome to Tijuana
Welcome, my luck
Welcome my death
By the Panamerican


Welcome to Tijuana
Tequila, sex and marijuana
Welcome to Tijuana
With the coyotes there is no customs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου